Welcome to your dedicated marketing agency.
We would love to get to know you.
Cluj-Napoca | Romania
(0040) 751-879113
office@loopaa.ro

Compania mea sau Echipa mea? (RO article)

we believe in good planning

Vorbim azi de identitate si ne punem intrebarea: o agenda originala face diferenta?

Facem studiul de caz pe agenda Loopaa 2015. Nu o consideram agenda perfecta, dar putem puncta cateva aspecte conceptuale care ne-au ajutat in diferentiere printr-o imagine puternica si prin elemente care au sudat echipa. De aici si titlul newsletterului nostru de azi, aparent fara legatura cu studiul nostru de caz, dar in fapt, un tool veritabil. (suna mai Cool in Engleza)

Contacteaza-ne daca doresti sa discutam despre un concept de agenda personalizata. Crearea conceptului din timp pentru agendele 2016 este importanta si puteti obtine chiar si costuri de productie cu 30% mai mici, daca le comandati din timp.


coperta agenda loopaa

 

Agenda pe birou.

 Esti mandru sa o pui pe masa la intalniri. Se impune intre hartii si celelalte instrumente de lucru. Imi place sa o utilizez. Ma reprezinta. E  utila. Partenerii mei o observa. Imi cer un  exemplar.

 

 

 

 

valori loopaa

 

Contine mesaje importante.

 Intr-o agenda personalizata, mesaje cheie te pot  asigura ca se inteleg valori, misiuni, elemente care stau la baza parteneriatului pe care il ai cu echipa si compania.

 

 

 

 

interior agenda personalizata

 

Poti defini un format util.

Intr-o agenda personalizata, tu faci regulile. Vrei un calendar cu saptamani, loc dedicat pentru firma/ to do list/ prioritati, linii, patratele, esti liber sa o definesti cum vrei.

Sfatul nostru e sa renunti la tot ce nu folosesti si sa introduci informatiile relevante pentru utilizatori.

 

 

 

text agenda personalizata

 

Poti face lumea sa… zambeasca.

 Nu uita sa te mai joci folosind cuvintele. Este ideal sa te distrezi muncind. O agenda personalizata bine facuta nu va face toata treaba, dar sigur poate sa aduca un zambet pe buze cand muncesti.

 

 

 

 

Si mai putem continua cu multe alte exemple. Cert e ca ne face mare placere sa lucram pe concepte personalizate si credem intr-o abordare specifica fiecarei nevoi de marketing si comunicare. Dar tu? Ce agende faci pentru anul 2016?

 

Yours dedicated,

Adrian Abrudan