Welcome to your dedicated marketing agency.
We would love to get to know you.
Cluj-Napoca | Romania
(0040) 751-879113
office@loopaa.ro

[RO] Provocările marketerilor, în viziunea speakerilor MK4IT. Te confrunți cu ele?

provocarile marketerilor

Cu toții știm cât de importantă este dezvoltarea unei strategii eficiente de Product Marketing pentru ca produsele lansate să se bucure de succes pe piață. Însă elaborarea unui plan bine pus la punct se dovedește a fi uneori o misiune destul de dificilă.

Speakerii MK4IT care vor coordona workshop-urile de Product Marketing îți vor oferi, pe 23 februarie, instrumentele și tehnicile necesare pentru a depăși momentele de blocaj. Până atunci au identificat, la cererea noastră, care sunt principalele provocări cu care se confruntă marketerii pe partea de Product Marketing.

Te invităm să afli, în rândurile de mai jos, la ce anume trebuie să fii atent:

Anca BundaruCrearea unui mediu propice pentru dezvoltarea produsului

Anca Bundaru, Senior Product Marketing Manager @ Bitdefender: „Jobul de Product Marketer se află la intersecția de viziuni și nevoi ale departamentelor de marketing, comunicare, sales și development, prin urmare este un rol de mediere. Principala provocare constă în crearea unui mediu propice pentru dezvoltarea produsului, pentru a satisface nevoile interne, dar și pentru a mulțumi utilizatorul final”.

Loializarea clienților

Dan Ionut TanasescuDan Tănăsescu, Digital Marketing Manager – East Europe, Russia & CIS @ Ubisoft: “Cred că cea mai mare provocare pentru un Product Marketing Manager în momentul de față este retenția și loializarea clientului. Piața IT a avut și are un ritm de dezvoltare foarte accelerat, ceea ce oferă clientului un număr mare de opțiuni, pentru a alege un produs care să îl mulțumească din toate punctele de vedere. Competiția pe o anumită nișă poate să apară oricând, de oriunde, iar fără loialitatea clientului un produs poate să moară la fel de repede pe cât a avut succes. Marketerii trebuie, în acest context, să pună la fel de mult accent pe retenția și loialitatea clientului pe cât pun pe crearea de awareness asupra brandului, pentru că fără client brandul nu există”.

Interpretarea corectă a metricilor

Mircea VadanMircea Vădan, Startups Program Manager @ MVP Academy: “Marketingul de produs software poate fi mult mai bine ancorat în metrici, existând unelte de măsurare foarte performante, ceea ce dă marketerilor posibilitatea de a experimenta și de a lua decizii informate. Cred că o provocare majoră este acea de a fi foarte orientat și atent la metrici și la interpretarea datelor obținute, nu neapărat în procesul de achiziție de utilizatori, cât mai ales în cel de activare și retenție. Cheia este mai degrabă de a a avea o rată mare de utilizatori activi/ plătitori, nu de a atrage trafic masiv care să nu devină utilizatori activi. De asemenea, tentația e mare de a urmări așa-zisele “vanity metrics”, care duc la decizii de business superficiale și care nu duc la creșterea business-ului în sine, ci mai mult a imaginii”.

Cei trei speakeri vor fi prezenți în 23 februarie la conferința MK4IT, eveniment care va fi organizat la Impact Hub Cluj-Napoca în jurul temei “Employer Branding and Product Marketing: Arts You Can Master”. Cu toții vor participa la panelul pe Product Marketing, unde îți vor răspunde la întrebările pe care le ai și îți vor prezenta tehnici și instrumente eficiente pentru dezvoltarea strategiilor de Product Marketing. De asemenea, fiecare va conduce câte un workshop.

Mircea Vădan va introduce publicul în Product Marketing-ul startup-urilor, prezentând care sunt pașii care duc de la dezvoltarea unui concept de produs la lansarea acestuia pe piață. Anca Bundaru se va axa pe dezvoltarea unei strategii de lansare de produs la nivel international. La rândul său, Dan Tănăsescu va explica care sunt strategiile pe care marketerii le pot folosi cu succes pentru promovarea produselor și jocurilor dezvoltate de companiile IT.

Pentru a te înscrie la conferință și să îți rezervi un loc la workshop-uri, te invităm să vizitezi site-ul evenimentului, www.mk4it.loopaa.ro.

Te așteptăm!

Yours dedicated,
Loopaa

[popup_manager id="2"]
© 2014 | Loopaa - your dedicated marketing agency. All rights reserved.
Registered as personal data operator ANSPDCP no. 32737
Str. I.B.Deleanu 64, Cluj-Napoca, Romania
Tel (0040) 364-146138 | Mobile (0040) 751-879113
Get a free copy of The Ultimate Marketing Checklist: How to use Linkedin for Business
Fill in the form bellow and subscribe to our articles and newsletters.
We respect your privacy.