Image Alt

Loopaa

Cartile pe Fata

BookSelfie fever

Cand ai o cauza pentru care esti entuziasmat si vrei sa ii molipsesti si pe ceilalti cu ea, e nevoie sa comunici mesajele campaniei tale in moduri cat mai faine. Oamenii, cand vad prima data logo-ul tau,trebuie sa inteleaga ce faci si, daca se poate, sa te si simpatizeze.

Cartile pe fata promoveaza cititul in moduri iesite din comun:
– reduceri daca ai poza de profil pe Facebook citind o carte;
– biblioteca la service auto;
– cabinet stomatologic anticariat, anti-cariat;
– semne de carte cu mesajul ”daca astepti un semn pentru a citi o carte, acesta e semnul” si multe altele.
Premisa de la care pornim noi este ca, daca iti pierzi timpul citind, devii mai creativ. Da, iti pierzi timpul citind deoarece, asa cum spunea Mircea Eliade, ”timpul oricum il pierdem deoarece nu il putem recupera, important este sa nu il omoram”.
Aveam nevoie de cineva care sa ne creeze o identitate vizuala si un brand care sa transmita faptul ca e cool sa citesti si totul sa fie pe limba si pe intelesul tinerei generatii care e foarte obisnuita cu mediul online si cu tehnologia.
Din pacate, lectura, pentru prea multa lume, este asociata cu ideea de activitate plictisitoare si demodata. Asa ca, provocarea a fost cu atat mai mare, atunci cand am decis sa ne cream o imagine cu impact puternic.

 

Echipa Loopaa ne-a luat in grija inca de la inceputul initiativei noastre si au reusit sa surprinda foarte bine valorile noastre si sa le materializeze in tot ce inseamna acum identitate vizuala pentru noi.
De la logo-ul nostru si roll-up, la afise si intregul concept de ”local a la carte”, Loopaa ne-a uimit si incantat de fiecare data.
Ne ofera nu doar servicii excelente, dar sunt si o echipa faina alaturi de care sa tot iesi la bere.

Preview al proiectului:

Add Comment